Welcome to Sophie Dijkgraaff   Click to listen highlighted text! Welcome to Sophie Dijkgraaff Powered By GSpeech

Zó jammer! Net nu ik van plan ben me te ontdoen van de kledingstukken die in mijn huidige staat van oververhitting écht onnodig zijn, hoor ik opeens: ’Veel vrouwen willen een oplossing voor hun vaginale schimmel.’ Pfff, niet nu! Gelukkig heeft mijn grote liefde zijn gehoor tijdelijk op uit gezet.

Nee! Is het me nét gelukt de commercial te vergeten zie ik vanuit mijn ooghoeken een trapeze artieste voorbij vliegen die – volgens de voice over – last heeft van een zwakke blaas. Natuurlijk heeft de geniále fabrikant achter deze reclame déoplossing gevonden. Drie zachte laagjes met twee vleugels. Wat te doen? Optie één, stoppen en een andere keer verder gaan. Optie twee, de afstandbediening grijpen, die irritante reclame uitzetten en hopen dat ik weer in de juiste stemming raak. Ik ga voor twee. Zonder vriend te storen zoek ik op de tast de afstandbediening die – hoera! – vlakbij ligt en It’s oh so quiet… Nou ja, haast dan…

Kwartiertje later (was het echt zo lang?).
‘Hé Sophie, heb jij de televisie uitgezet?’
‘Ja, ik raakte afgeleid maar het klusje is geklaard dus hij mag weer aan.’
‘Jeetje, ik moet beter mijn best doen!’
‘Over jou geen klagen,’ antwoord ik snel. Op een goed gesprek zit ik nu écht niet te wachten. Ter afleiding zet ik een raar stemmetje op: ‘Veel mannen willen een oplossing voor hun penis schimmelinfectie. Zonder recept.’

Vriend kijkt me glazig aan. Ik ben op stoom en vervolg: ‘Ójee, we krijgen visite net nu mijn inlegkruisjes op zijn! Heb jij er nog één anders kan ik niet lachen. Om nog maar te zwijgen over de speciale gel waardoor vrouwen opeens hét orgasme van hun leven krijgen! Potverdikkie! Hebben mannen geen kwaaltjes waar fabrikanten geld aan kunnen verdienen?’
‘Jawel, en wij hebben ook inlegkruisjes.’
‘Hè, hoe weet jij dat nou?’ Vlug kijk ik naar zijn down under.
‘O, ik googel ook weleens wat.’
Door stomheid geslagen doe ik er verder het zwijgen toe.

Een week later.
Pff, ik sta al eeuwen in de file op de van Brienenoordbrug. Verveeld kijk ik naar de prachtige auto’s (met zo’n kekke ster op de motorkap) die op een bedrijvenpark in de aanbieding zijn.
 Nou ja, ’t is nog steeds niet goedkoop. Voor zo’n exemplaar moet ik toch al gauw een leven lang werken. Hé, wat zie ik nou? Op een mega billboard hangt een foto van een goed gevulde mannenonderbroek. ’t Ziet er wel wat vreemd uit. Krijg nou wat, het is reclame voor een mannen inlegzool … Nu snap ik waarom de reclamemakers nooit mannen gebruiken!

©Sophie Dijkgraaff

 

 
 
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech